Mazda3 е най-добър автомобил според проучване за Германия, направено със собствениците на нови автомобили от престижната агенция J.D. Power. За пореден път марката е сред водещите на най-големия пазар в Европа
Mazda3 беше класирана на първо място за най-важния за Европа сегмент – компактния, в проучване проведено от американския изследователски институт J.D. Power. В най-голямото проучване на германския автомобилен пазар, Mazda3 получи 85.6% одобрение на клиентите, изпреварвайки конкурентите си. Формирането на резултата за клиентско удовлетворение е извършено на базата на въпросници към собствениците на автомобили, в четири категории – Качество/Надеждност, Дизайн, Сервиз и Разходи за поддръжка.Всички категории са с еднаква тежест при оформянето на крайната оценка определяйки Коефициента на удовлетвореност на клиентите (CSI) на J.D. Power.
В общото калсиране по марки, Mazda постига резултат от 83.1%, което я поставя на четвърто място от общо 25 други автомобилни марки, представяйки се уверено над средния резултат.
Тази година проучването на J.D. Power CSI е извършено чрез допиване до 16,500 собственици на автомобили до две години в Германия, които е трябвало да оценят техните превозни средства. Резултатите за всички категории, за 25 марки и 102 модела, ще бъдат публикувани в юлския брой на германското списание AUTO TEST.
Auto-press.net